O CBIOfertaDla kogo pracujemyFAQReferencjePartnerzyKontakt
Dla kogo pracujemy



kontakt
Przykładowe ankiety
Możliwości systemu CBI E-ANKIETA.PL prezentujemy przez demonstracyjne badania ankietowe umieszczone poniżej.

Przykładowe badanie rynku: kliknij

Przykładowe badanie ankietowe wewnątrz firmy: kliknij

Przykładowy kwestionariusz ankietowy klientów Banku: kliknij

Przykładowy kwestionariusz oceny okresowej pracownika: kliknij

Przykładowy kwestionariusz badania bezpieczeństwa IT: kliknij

Przykładowe badanie satysfakcji klientów: kliknij

Przykładowa prezentacja wyników ankiety dla wybranego pytania: kliknij


Produkt CBI może pomóc działom takim jak:

Sprzedaż (Sales)
Marketing
Obsługa klienta
Wsparcie klienta
Serwis
Helpdesk
kierownikom czy właścicielom firm

Dzięki naszemu produktowi można przenieść papierowe formularze i kwestionariusze do wersji elektronicznych, aby zbierać informacje w bazie danych, aby zautomatyzować ich późniejesze przetwarzanie oraz zminimalizować ręczną obróbkę i wprowadzanie.

Market Reasearch, Consumer Research

Przeprowadzanie ankiet za pośrednictwem Internetu jest metodą o relatywnie niskich kosztach własnych na okresowe, stałe monitorowanie trendów na rynku lub zachowań konsumenckich. Przeprowadzanie badań wśród klientów lub firm kupujących towar / usługę z fragmentu rynku na którym prowadzona jest działalność operacyjna Państwa firmy pozwoli na zdobycie wiedzy i odpowiedzi na wiele z podstawowych i krytycznych tematów.

Przykładowo:

dlaczego klienci kupują produkty / usługi ?
czym się kierują przy wyborze dostawcy ?
jakie są ich plany zakupowe w przyszłości ?

Przygotowanie poprawnie sformułowanych pytań kwestionariusza może przynieść wiedzę na temat opinii dotyczące preferencji oraz dać odpowiedź na pytania :

sensu wprowadzenia nowych, alternatywnych opakowań produktu
świadomości marki / produktu / firmy
reakcji na wprowadzenie nowych produktów
oczekiwań dotyczących rozwoju produktów i usług

Podczas badania można zebrać informacje dotyczące konkretnego klienta (wiek, płeć, poziom dochodów, wykszatłcenie, lokalizacja, miejsce dokonywania zakupów) co pozwoli później na lepsze dostosowywanie produktów do potrzeb i wymagań danej grupy konsumentów jak również na lepsze przygotowywanie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych.

Customer satisfaction

Większość firm stanowczo oświadcza iż w wierzy w świetną obsługę klienta jako drogę do sukcesu. Niewiele jednak z nich wdraża odpowiednie systemy aby tego dokonać i wprowadzić w życie. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi klienta oznacza z jednej strony poznanie i zrozumienie potrzeb klienta oraz znalezienie drogi weryfikacji opinii klienta na temat tego czy otrzymuje produkt którego oczekiwał ze strony firmy.

Badania ankietowego online CBI pozwolą zdobyć odpowiedź na powyższe pytania.



marketing
działy kadr
działy IT


Jeżeli nie jesteś pewien czy wykorzystanie badań online ma uzasadnienie ekonomiczne - sprawdź studium przypadku.







Zadaj pytanie naszemu ekspertowi
formularz
© Centrum Badań Internetowych 2008 | Polityka prywatności | Bezpieczeństwo on-line projekt: Netizens
IT-SERVICES | Masa Gier | CBI e-ankieta.pl |